Головну мету виховного процесу вбачаю в тому, щоб формувати свідомих громадян, патріотів, професіоналів, тобто людей з притаманними їм особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мисленням, почуттями та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.
Уся освітня діяльність навчального закладу ґрунтується на принципі єдності навчання та виховання. Зважаючи на це, виховна робота у різних її формах здійснюється двома основними шляхами – через навчальний процес і у поза навчальний час. Одним із важливих напрямків виховного процесу є робота з батьками.
• Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
• Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
• Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
• Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
• Впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.
Уся освітня діяльність навчального закладу ґрунтується на принципі єдності навчання та виховання. Зважаючи на це, виховна робота у різних її формах здійснюється двома основними шляхами – через навчальний процес і у поза навчальний час. Одним із важливих напрямків виховного процесу є робота з батьками.
Взаємодія сім'ї та навчального закладу
Структура виховної роботи ліцею включає в себе і взаємодію з найближчим до неї середовищем на рівні сімей учнів: з батьками й особами, що їх замінюють, акцентуючи увагу на питаннях соціалізації дітей і молоді в тому чи іншому аспекті.
Виховна робота реалізується за такими напрямками:
• Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
• Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
• Фізичне виховання та пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
• Національно-патріотичне виховання.
• Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
• Моральне виховання.
• Родинне виховання.
• Художньо-естетичне виховання.
• Розвиток творчих здібностей учнів.
Завдання виховної системи:
• Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.• Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
• Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
• Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
• Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
• Впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.
Корисні файли:
- Виховний захід: "Чи знаєш ти чим пахне хліб"
- Виховний захід: "Єдина країна" до Дня Соборності України
- Доповідь з презентаційним супроводом "Ефективність роботи класного керівника"
- Виховна година: "Кримінальна відповідальність за окремі види злочинів".
- Виховна година: "Цивільні права та обовязки малолітньої та неповнолітньої особи"