Виховна робота

Головну мету виховного процесу вбачаю в тому, щоб формувати свідомих громадян, патріотів, професіоналів, тобто людей з притаманними їм особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мисленням, почуттями та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.
Уся освітня діяльність навчального закладу ґрунтується на принципі єдності навчання та виховання. Зважаючи на це, виховна робота у різних її формах здійснюється двома основними шляхами – через навчальний процес і у поза навчальний час. Одним із важливих напрямків виховного процесу є робота з батьками.

Взаємодія сім'ї та навчального закладу

Структура виховної роботи ліцею включає в себе і взаємодію  з найближчим до неї середовищем на рівні сімей учнів: з батьками й особами, що їх замінюють, акцентуючи увагу на питаннях соціалізації дітей і молоді в тому чи іншому аспекті.

Виховна робота реалізується за такими напрямками:

Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
Фізичне виховання та пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
Національно-патріотичне виховання.
Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
Моральне виховання.
Родинне виховання.
Художньо-естетичне виховання.
Розвиток творчих здібностей учнів.


Завдання виховної системи:

Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
Впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.


Корисні файли: